Tisdag.

Har inte tänkt skriva något långt inlägg. Det mesta känns bra för tillfället, jobbar på med skolan, längtar till jul, har ett par saker uppbokade nu och längtar hem ännu mer bara för det. De senaste promenaderna med Leia har gått bättre också, så skönt.
Sitter och lyssnar på mitt kära Depeche och funderar på varför jag inte ska åka på dem i januari. Har jag någon bra anledning eller? Näe, Monika tagga till - vi måste se DM när de kommer!

Två bilder från Depeche modes konsert i globen 2006. Ja, hur kassa som helst, men min mobilkamera var vad den var. Vi hade ståplats, sen när vi trodde att det var slut och var trötta påväg utåt så sätter de igång med Just can't get enough (andra bilden). Nästan så att man såg bättre.. men lite väl långt bort ändå.
Jaa - vi måste Monika! Daves 80-tals moves och Martins innerlighet när han sjunger. Ja! Pingpongtjong.




Kommentarer
Postat av: Monika

men hallå, ja! vad roligt, jag började skriva på ett sms till dig i måndags morse om att jag är så sugen på att se dem. lyssnade på dem på tåget dårå. telepati ju! :] men ja, jag veeeet. det är galet hur gärna jag vill se dem! det SKULLE kunna gå, även om vi har massor i skolan då. men jag är hemma dagen efter, så det är ju liksom inte omöjligt dårå! det är bara pengarna som fattas. men ja, det är ju depeche för sjutton!

2009-12-09 @ 17:28:26
URL: http://winks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0