Torsdag - Fullt upp.

Hej och hå!
Sorry för dålig uppdatering, har suttit med skola mest hela veckan faktiskt. Har sett Avatar också då, uppdelad på två kvällar - underbar film, verkligen. Med en väldigt viktig undermening också.. (allt i naturen hänger ihop och allt - även vi - är beroende av naturen och dess mångfald och balans - det gäller inte bara i vackra sagor). Men framförallt så skulle man väl inte direkt tacka nej till att få ha ett eget djur att flyga på och såna där träd att klättra och springa i? Att känna sig som ett med naturen sådär.. Och så har jag tränat ett par kvällar också! Jepp, så ser det ut för tillfället.
I helgen är jag på kursträff hela lördag och hela söndag. Tar det tidiga morgontåget från Karlstad lördag morgon och är hemma ganska sent på söndag kväll. Som i höstas när jag var på kursträff.. (läser fortsättningen på den kursen nu: Djurens kommunikation 2). Pust. Det blir inte mycket ledig tid just nu, men har man latat sig i ett par veckor så får man ligga i sen om man inte vill hamna helt efter. Jaja - jag är alltid klok i efterhand. Jag är alldeles sjukt jätteseg och trots att jag kan komma fram till väldigt kloka saker (enligt mig själv) så kan det alltså ta jättelång tid för mig att göra det. Hjärnan bearbetar det länge länge.
Jahapp, en ny vampyrserie på 6:an började idag - jag glömde helt bort det. Tur att tv6play finns.
Nu ska jag nog sova eller något liknande. Slänger upp ett par bilder från vår söndagspromenad på Sörmon också. Hej hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0