Lördag - vårvindar.

Imorse var det jag som tog ut Leia på en morgonpromenad, då Björn fixade med saker innan han stack iväg till bilprovningen där han är nu.. Det var så skönt ute, lite halvsol och ganska varmt, men framförallt så har det börjat blåsa! Sådär som det alltid gör på våren, sådär så att man tänker att vintern blåser bort. Leia gick jättebra idag också, det verkar vara ungefär 1 av 4 promenader som är sådär bra nu, jämför med 1 på 20 förut = framsteg! Vi har det så mycket roligare och lugnare på promenaderna nu.

Igår hämtade jag ut tentan på studentcentrum från Projektledningen också. Jag klarade det!!! Jag visste iofs innan att jag gjort det då läraren skrev det i ett mail i förrgår, men det kändes så skönt att verkligen få se det. Helt otroligt.. med tanke på hur lite jag pluggade innan. Samtidigt så var jag så inne i kursen under hösten och jobbade verkligen på med vårat projekt och då lärde jag mig så mycket, så att det faktiskt räckte. Ännu mer otroligt att jag klarade det med god marginal - var närmare VG än G. Är så så nöjd och lättad att kunna lägga det bakom mig nu.

Min magsjuka gick förresten över mer och mer under dagen i onsdags och jag fick bara lite magsmärtor då och då under något dygn efter - skönt! Vad jag minns från när man var liten så var man ju riktigt magsjuk i minst 2 dagar. Så tårta på Björns födelsedag kunde jag äta. Det blev en hel del tårta, lite chips och sånt och så testade vi ballerina kladdkaka - vilken hur god som helst, rekommenderas till alla som är sugna på choklad och inte orkar baka. Det var ju så länge sen jag åt sånt så jag har blivit så konstigt i huvudet nu när jag ätit det.. går och hela tiden och tänker att jag ska köpa godis och grejer och glömmer liksom bort kontraktet - tänk om jag gör bort mig liksom? Skärpning helt enkelt.

Blåbärstårta.. betydligt lättare att få i sig det gräddiga när den var utblandad med blåbär måste jag säga..



Nu ska jag bara göra trevliga saker idag, vila min helt sjuuka träningsvärk från styrkepasset igår och mysa med mina hjärtan. Hej hej.

Promenad runt Hammardammen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0