dance. with. somebody.

Hej på er!

Nu tänker jag snabbt börja med att säga att inläggen kommer att komma såhär sporadiskt - ibland en vecka emellan, ibland tre timmar emellan! Har för mycket att tänka på nuuu.
Saknar att uppdatera ofta, det är mysigt, men det går inte helt enkelt.

Skrev ju sist att vi var i Hofors och det blev en riktig kort-helg där, dit fredag kväll och hem söndag. Jag hann umgås med mina fina vänner; en myskväll med idol och spel och en festkväll med en sjukt rolig fest hos Anna följt av dans och sånt på folkan i Hofors. Jepp, där kör vi på folkets hus när det händer grejer! Måste säga att det nog var år sen jag hade en sån rolig "fest"kväll.
Hann också träffa mina fina föräldrar, min älskade mormor och katterna!

I måndags körde min nya heltidskurs igång; Evolution. En C-kurs på 15 poäng. Huu. Jag känner att jag inte förstår varför jag inte tänkt på det tidigare? Evolution är grunden i att förstå livet och utvecklingen som sker och tiden som går helt enkelt. En mycket bra kunskap. Tyvärr så har jag en deadline att passa i min andra kurs så stressen tär på mig.. Men förhoppningsvis blir det bättre.

I måndags tog vi också bort stygnen på Leia. Hon har sen dess haltat lite smått från och till och man har sett att hon haft ont, men igår och idag har det äntligen börjat se bättre ut. Tydligen hade stygnen flyttat sig och jag vet inte om det kanske påverkat hur såret läkt, då det inte var så jättemycket läkt då - men nu kan man se att det börjat gå igen mer. Hon har dock skon på varje gång vi går ut än.

Satt och tittade på idol precis förresten och måste säga att min favorit; Linnea, fortsätter imponera. Hon är riktigt bra, speciellt ikväll - lätt bästa.



Nu blir det film och mer slapp denna kväll - imorrn är det plugg och tvätt för (nästan) hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Lollo Hernander

Hej Weronika! Tack för att du följt min blogg så troget tidigare :) Tyvärr har bloggen legat nere ett tag på grund av examensarbete och lite annat, men nu är den aktiv igen. Tänkte bara säga det så att du vet!



Och - bra att du börjat läsa evolution. Det är ju jättespännande!!



mvh Lollo

[Ett liv för djuren]

2010-11-17 @ 19:39:54
URL: http://www.metrobloggen.se/ettlivfordjuren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0