Bloggpris!






Jag har fått ett bloggpris av Therese, tack så mycket för det, vad roligt!
I priset ingår att dela med sig av 7 saker som ni kanske inte vet om mig, så här kommer de:

1. Jag läste mycket om filosofi när jag var 15-16 år och var väldigt fascinerad av att försöka tänka på det som "inte går" att tänka.
2. Jag är livrädd för att flyga och försöker däcka mig själv med lugnande varje gång.. ändå sitter jag oftast som en spänd fiolsträng och bölar hela resan.
3. Innan jag började på dagis i 2-års åldern kunde jag bara prata polska. (mina föräldrar är från Polen)
4. Jag drömmer om att kunna försörja mig så mycket som möjligt själv när det gäller mat som går att odla i Sverige plus kött och ägg.
5. Jag har svårt för att prata polska idag, men kan göra mig förstådd.
6. Äter köttfärssås och spagetti med majonäs - om jag har något tillbehör.
7. Kan ibland stå i en halvtimme framför chipshyllan i affären pga. beslutsångest.


Nu ska man skicka vidare detta till 7 andra, men tyvärr är mina vänner lite dåliga på att blogga (kom igen nu då Anna!)..
Angelica är dock duktig, så du får bloggpris från mig :) - och även min syster för att få henne att börja skriva lite igen!

Kommentarer
Postat av: Monika

haha! ja, kanske var det ett bloggpris som fattades för att jag skulle få lite motivation igen? eller iaf en spark i baken, jag är ju sugen liksom! får ta tag i det där helt enkelt. och äppelkakan såg mumsig ut. jag har bakat äppelgrejer som en tok här hemma de här veckorna eftersom äpplena bara rasar av träden. men eftersom jag är själv så går det inte åt så mkt, vilket har resulterat i en frys full med bakverk till mams och paps när de kommer hem ^^

2010-09-16 @ 19:35:31
URL: http://winks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0