Torsdagen.

Hej och hå.
Jag har precis tryckt i mig hemgjorda hamburgare och sitter och väntar på att idol ska börja. Efter det blir det film med Björn - Till Vildingarnas Land. Jag har väntat länge på att få se den filmen, fast av någon anledning har jag en känsla av att jag kommer att bli besviken.. Hoppas att jag har fel.

Jag var och letade träningskläder idag (har letat efter sånt ett par gånger på senaste tiden) och hittade inte mycket. Jag förstår inte varför det måste vara så enformiga färger. Antingen svart eller vitt, eller också ljust rosa eller ljust blått i LYSfärger. Jag känner verkligen inte för att dra på mig en lysrosa t-shirt och studsa runt, men det börjar bli riktigt tråkigt med det svarta också. Det blev iaf lite träningskläder; ett linne, en t-shirt och ett par byxor. I svart. Och så beställde jag ett par nya träningsskor, då det blev mycket billigare.. Svarta. Suck.

Imorgon blir det lite bakning, långpromenix med Leia, kanske spinning och förhoppningsvis lite skola också. Skriver förhoppningsvis, för just nu krånglar det.. och jag har litegrann tappat lusten för jag vet inte hur jag ska pussla ihop det. MEEN det fixar sig nog det också. Dobranoc!

Jag har inga roliga bilder så det får bli några på en bebis-Leia för att hon är så sjukt söt. Rynkig med jätteöron!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0