I Am Very Glad Because I'm Finally Returning Back Home

Yuuhu.
Dålig uppdatering här, fick jag precis påpekat för mig. Kul att det, trots att jag inte skriver, är några som kikar  in!

Dagarna går; jobb, träning och lite annat då och då. Nästa vecka är det midnattsloppet! Jag har lagt 10 km på under 45 min, på hyllan - alldeles för högt krav för mig, som det ser ut nu.. Men det går allt bättre med löpningen, speciellt långa (över 1 mil), lugna pass. En liten liten lidingölopp-tanke gnager långt bak i huvudet, men det är nog mer önskedröm än verklighet detta år.. 3 mil terräng! nja..

Min telefon har kommit, och jag är mycket mycket nöjd, gillar den verkligen. Har inte hunnit bekanta mig helt med den ännu, men det kommer väl snart. Tycker bara att det är så himla skönt att ha som en snabb minidator med bra internet med mig hela tiden. Och vilka foton den tar! Wei.

I helgen är det Hoforsrock med en del bra band. Det blir en lugn kväll, går förmodligen dit och ser två-tre band. Sommarfesterna avlöser varandra på rad, nu börjar man bli ganska trött på det faktiskt. Längtar hem till K-stad nu. Har ett par idéer om vad jag ska pyssla med, förutom skolan, skriver mer om det när jag bestämt mig.


Ett "smakprov" på min mobilkamera nedan.. Leia sover i kvällssolen. Lägger in lite sommarbilder sen också.



Kommentarer
Postat av: Madelene Linderstam

Hej! Jag fattar verkligen att du ser likheter mellan Doris och din fina hund. Våra grannar har två ridgeback-tikar, och de är ju precis som Doris! Härlig ras det också. leia är superfin!

2011-09-05 @ 14:11:15
URL: http://blogg.gd.se/doris/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0