Dagmar, fest, film, mat

Vilken mysig jul det varit. Julafton var jättebra, kände mig så pigg efter morgonsimmet, och gårdagens fest var riiiktigt rolig. Träffade massa roligt folk ute på folkets hus också. Lite för mycket alkohol blev det - såklart - verkar dock som att alla lyckades med det konststycket. När vi skulle gå hem därifrån inatt höll vi på att blåsa bort alltså. Alkoholen gjorde dock att jag inte riktigt reflekterade över det, och när jag på morgonen fått sms från syster att jag skulle akta mig för Dagmar och såg alla skriva om denna Dagmar på facebook, så trodde jag först att det var en person, förmodligen som också varit ute på folkan, haha! När Soffa skrev nedstående status så blev jag verkligen fundersam.. vad i hellskotta är det för fel på den här Dagmar tänkte jag, vad har hon gjort? 

 

Massa träd ligger överallt, på gator, hus, bilar osv. ..
Annars äts det god julmat, dricks läsk och massa vatten och knapras på chips. Till det ser jag filmer.. har hunnit se Skateland (kass) och tittar just nu på Drive. Sen kanske man orkar med The change-up också. Den här dagen blir det inte mer avancerat än så, även om jag mår betydligt bättre än förväntat.

God fortsättning på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0