Dan före dan

Ojoj så trött jag ääääär. Har haft fullt upp hela dagen. Gick upp klockan 8 efter en sen rödvinskväll hos Soffa igår. Mådde sådär, men fixade till mig och hoppade in i bilen med Anna och Ingela för en tripp till Gävle och inhandlande de sista julklapparna. Vi och alla andra dårå. Tur att jag var så avdomnad och slö i skallen, annars hade jag blivit tokig. Kom hem från de hundratals affärerna vi besökte vid 16-tiden. Dusch, mat och andra nödvändigheter utfördes innan jag satte igång med morotskaksbak. Sen kom Björn och då var det myskväll och julklappsinslagning och diverse andra saker. Har packat väskan inför tidig morgon imorrn också, och så kommer ännu en fullmatad dag. Tur att det är mysigt och trevligt också, så att man orkar. Tänk att det är julafton imorgon, galet.

God Jul till alla!


Här nedan en liten bildserie hur det kan se ut när man ska ta ett familjegruppfoto här hemma. Detta är ungefär hälften av alla foton som togs. Från julen 2008. (Som synes är det inte jag som är pajasen i familjen, jag måste vara den som satt mest stilla av alla. Jag ville kanske få det överstökat så man kunde få sina klappar någon gång!..)










Tillslut lyckades det ju att få med alla i ett någotsånär dugligt tillstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0