Julstress/bak/känsla?

Sitter här och häller i mig en stor mugg med glögg och samlar kraft till köttfärsstekning, syltkokning och lite annat pyssel. Var nere på stan idag och skaffade diverse klappinslagningssaker - herregud, det är ju så man blir galen bara av att trängas med alla shoppinggalna människor. Näe, tacka vet jag nätshopping, oftast åtminstone. Stötte dock på herr Di Leva utanför HM, och det hade ju inte hänt om jag suttit hemma och klickat på datorn.. Finns många andra fördelar med på-platsshopping också såklart. Men jag blir sjuk av alla stressade tokögda julgalningar alltså.. Tar mig ner dit på mån/tis-morgon, om det skulle behövas, istället tror jag.

Björnen är hemma igen iaf. Han har varit i Amsterdam i tre dagar, och även om det är kort tid så har det varit jobbigt. Gillar inte att vara utan honom, speciellt inte så att han blir helt otillgänglig.

Det är helt overkligt att det är julaftonskväll om en vecka! Det kändes helt fel när de spelade massa julsånger i affärerna idag, jag känner det inte alls. Är det pga. utebliven snö, eller pga. annat? Vet inte.. Känner mig ganska orolig för framtiden just nu, när det gäller jobb och sånt, så det kanske påverkar min sinnesstämning lite..
aja, dags för tacos nu.


Ca 10 månader sedan..
För övrigt måste jag erkänna att jag var lite orättvis mot pluppan i förra inlägget, då hon ju faktiskt tittar in i kameran på två foton.

Kommentarer
Postat av: Frida

re: Ja hon är supersöt och det tror jag nog att hon tyckte med :D

2011-12-20 @ 11:24:47
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Linnea

söt hund! :)



när får du jullov?? :D

2011-12-20 @ 20:06:41
URL: http://klickenochlillpuffisplace.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej!! Tack för din kommentar på bloggen! Du är ju så go! Nu har jag gjort ett inlägg i min blogg om mastocytomet som det kallas och som drabbat oss. Hoppas ni mår bra och att ni får en alldeles underbar jul! Massa kramar

2011-12-21 @ 12:39:54
URL: http://Lindathereseandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0