let it snow..

Äntligen fredag! Även om mina vardagar och helger ser ganska lika ut så blir det ändå en mer avslappnad stämning när det blir helg. Idag har jag verkligen försökt plugga på, men måste läsa lite till om växternas anatomi innan jag får bli ledig. Nu ska vi dock sätta igång med storstädning här hemma, så det får bli efter det.

Styrkepasset i onsdags gick bra och igår tog vi en snabb joggtur på 5 km, så jag har en rejäl träningsvärk idag, speciellt i benen. Tar det alltså väldigt lungt både med träning och promenad idag och försöker köra igen imorgon med ett 1,5 timmes step/styrka-pass på morgonen. Att träna på morgonen är inte min starka sida, det är helt sjukt jobbigt för mig faktiskt.. Inte blir det bättre när man är så trött som man är nu också..
..På tal om det; snön lyser med sin frånvaro, vilket nog ökar tröttheten beydligt. Hoppas verkligen att den kommer snart!


Såhär såg det ut i slutet av november/början av december förra året (JU):











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0