I don't like mondays

Eftersom jag inte fått till något bloggande under veckan så summerar jag istället den med veckans höjdpunkter! Kanske kan bli ett bestående inslag i slutet av varje vecka?

Höjdpunkterna denna vecka har varit många;
Alla frukostar. Frukost är verkligen hur bra som helst, på alla sätt och vis!
Smörgåstårta. Jag och Björn har varit sugna på det ett tag så vi gjorde vår livs första egentillverkade (vilken blev mitt livs godaste också)
Filmkvällar med min Björn.
Nya knivar. Tänker alltid när jag är hemma hos mamma att jag måste vässa våra egna knivar, men nu har den ena pajat så mycket att jag tyckte att vi behövde nya, den är nästan en ren lycka att skära lök och tomater nu.
Helgfika. Så gott så gott.
Morgonpromenaden med Leia. Vissa promenader är bättre än andra, så är det. Den i söndags och den i onsdags var bäst.
Styrkepasset igår. Det gick så bra, kände mig så stark och kunde öka med vikter och så.
Guacamole idag. Alltid gott.
En av otaliga gånger när man plötsligt kommer på att man inte sett Leia på länge och går iväg och hittar henne pysslande med något konstigt eller bara sovande sött. - skönt hakstöd Leia?








Kommentarer
Postat av: Mamusia

Dobry pomysl z bloggem, nie musze myslec co u was slychac, moge zajzec do was od czasu do czasu. Nieraz mysle ze musze zadzwonic i nie zawsze cos z tego wychodzi. Ladne zdjecie Leji, widac ze dobrze sie w lozku czuje.

2011-02-21 @ 17:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0