"Gästinlägg"

När jag cyklade en tur till mormor nyss så skrev Björn ett inlägg här, tänkte att jag kan publicera det, även om det inte direkt är typen av inlägg jag brukar skriva. Haha.

--------------->

Hej bloggen!
Idag har jag klippt mina naglar, det gick liksom tokbra med min nya nagelsax.
Fick hem den igår från www.nelly.com liksom... *GLAD*.
Efter det så gick vi på bruket och tog en fika, latte-redbull *GOTT*. Senare blire typ mys med hunden och några drinkar, kanske PIZZA-CORNER (står på VIP så jag får en egen stol och gå före kön *NICE*).

JUST JA! idag blev jag så jäkla lack, att man inte kan bara få vara den man e liksom... PÅ bruket så kommer det förbi några sliskiga otvättade killar som liksom bah "jäkla spackel" och vi bah "va?".
Jag menar .... skaffa ett liv liksom. *TRÖTT*

Om jag vill se ut så bra som jag gör liksom, bry er inte liksom.


CIAO BLOGGEN (lärde mig ciao förra veckan när jag va i italien, det betyder liksom hejdå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0