Sigh no more

Å, ovanstående låt (med Mumford & sons) är så bra. Hela skivan är bra!

Nu har det nästan gått en vecka igen sedan sist jag skrev här. Har inte hållit igång så mycket som jag hoppats att jag ska göra med uppdaterandet. Dock känns det som att "det värsta" passerat nu - har bara en grej kvar som tar upp för mycket tankeverksamhet nu, så att jag kan slappna av ett tag sen.

Ännu en arbetsvecka har gått, trivs bra där nere. Kul också att det börjar trilla in fler sommarjobbare. Har varit riktigt trött denna vecka och det känns orättvist mot jobbet på något sätt.. Bara för att jag inte går och lägger mig/kan somna så tidigt och har mycket hemma ska det ju inte gå ut över jobbet.
Släktingarna kom tillbaka från sin Norge-tripp och stannade några dagar denna vecka också, väldigt trevligt. Jag har en mysig känsla när det gäller Polen och släkten där av någon anledning.. Kanske har det att göra med barndomsminnen då vi var där ofta då.

Sitter just nu i Björns säng med en trött och blöt hund inrullad i ett täcke brevid. Vi gick en liten skogspromenad och det ösregnade, men jag älskar verkligen skogen när det regnar/är grått och blött på sommaren så.. Bara man har någonstans att gå in sen.. Är det ett tält man ska bo i så hurrar jag inte när det regnar direkt. På torsdag är det tänkt att vi ska åka till fjällen med min bror, hans flickvän och deras (hennes) vovve - och då hoppas jag verkligen att regnet kan hålla sig borta under helgen.

Har varit dålig med min träningsuppdatering, jag som skulle skriva främst om träning här.. Har faktiskt fått till några löppass och även ett body pump-pass senaste veckan, men har sedan onsdag varit sjuk igen (var sjuk även förra veckan).. Blir galen på dessa ofrivilliga uppehåll, nu får det verkligen räcka med sjukdom för resten av sommaren, pleeease.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0