Heart Asks Pleasure First

Igår var en lugn dag hela dagen, då jag mådde magsjukeont i magen (det gick dock över!) och idag har jag inte haft tid för träning. Var dock ute och skottade nästan en timme nyss, vilket var jobbigt alltså. Tycker synd om er stackare som har stora gårdar att skotta hela vintrarna. Nu har mamma och pappa en megalång uppfart, men det var ju tungt redan efter 5 minuter..
Hittade bilder från mars för två år sedan som jag blev så glad av, så jag lägger upp några av dem, istället för något träningspass, denna gång.


Leia var så liten..












Lax med sesamfrön = gott



Vi åkte tåg med Leia några gånger eftersom vi inte hade någon bil ännu..


















Spelar spel med mina finaste tjejer: en gravid Anna och rödhårig Soffa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0