close to me

Tjipp. Kör en snabbuppdatering här, i väntan på Björn så att vi kan börja se film. Kanske nya Red riding hood?
Är fortfarande sjuk - har sån snuva att jag borde bli uttorkad så mycket jag snyter mig. Är helt öm i näsan också.. Man kanske borde investera i bra snytpapper? Som sagt gör detta i alla fall att jag mår dåligt över massa missad träningstid - inte nog med att jag verkligen måste sätta igång stenhårt med löpningen, så är ju också terminen snart slut och jag vill ju hinna träna så många pass som möjligt på kauif innan det! Skoluppgifter som borde ha varit gjorda ligger också och pockar - men vad göra? Ska jag skicka in någon yr text som jag inte själv förstår? Nee. Får vänta ut detta helt enkelt.

Leia mår helt tydligt bättre nu, hon är piggare och gladare än på länge och studsar runt lite smått var man än går med henne. På klon börjar det äntligen synas en smal rand av svart klo - men det är långt kvar - det verkar dock vara på G på riktigt nu - känns mycket bra, håller tummarna för det! Läntar tills vi kan åka ut och spåra på luncherna istället för att ta en återhållen tråkig promenad kring de "vackra" hyreshusen runt omkring här uppe i Kronoparken. ;)

Nu är det filmdags, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0