Horses in my dreams

Har precis kommit hem från en långpromenad med Leia. Nu när vi äntligen kan gå på längre promenader efter två månaders fjuttpromenader så blir det att jag prickar av alla favoritrundor som vi har. Idag blev det till sjön Alstern. Vägen dit går förbi flera hästgårdar vilket är bra övning för Leia tycker jag, speciellt som idag då många hästar stod precis vid vägen och tittade nyfiket.
Leia fick ta sitt första dopp för året också, snacka om att hon var nöjd! Hon hoppar inte ut och börjar simma runt bara sådär, utan jag får kasta ut en pinne åt henne, men tydligt är att det var det enda hon stod och väntade på att jag skulle göra.
Nu när jag kom hem så höll jag på att smälta så jag gick ner och köpte isglass på jouren. Leia ville av någon anledning inte äta sin frukost idag (hon som varit så matglad igen senaste tiden) så hon fick efter lite tandvisning och koll av öron, ögon och tassar ett grisöra.






Vitsippor (som ju började blomma för läänge sen, men de är fina fortfarande!)




Hämta pinnen..




Skaka..


Harsyran blommar.


Var inte direkt samarbetsvillig till ett foto här..


Glass!


Grisöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0