RAK BANANA

Godafton!
Dagen idag har ägnats åt städning här hemma, guacamoleätning (både till lunch och middag fick jag det att passa in, Mums!), en joggingrunda (å, ligger så långt efter mot vad jag borde ju. Sprang 7 km på 50 min - gah! - det kändes dock väldigt behagligt hela tiden så det blir nog bra), plugg, en tur till Alsterdalen med lejonhyndan (det luktade så himla gott av träden där, som en vägg när man klev ur bilen), sprayfärgning av en whiteboardram och ett par fina örhängen (måste visa bild på dem sen!) och en hel del mer faktiskt nu när jag tänker efter. Jag som nyss satt och tänkte hur lite jag gjort idag - men så var icke fallet! Nu ska jag vänta på att "Bored to death" börjar på Svt1 och sedan sussar jag förhoppningsvis lika gott som hon här nedanför efter det.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0