Hösthund?

Nu är jag tillbaka här igen. Min käraste fixade min dator, så nu har jag äntligen kunnat kasta det mest värdelösa OS ever i sjön (dvs. windows VISTA) och börjat leka med ett nytt och betydligt mer välfungerande; windows 7. Massa mer utrymme på datorn har jag också, hurra! Så nu klarar jag mig ett tag till med min gamla skruttdata.

Vi inleder denna återuppståndelse (av blogg) med lite fina höstbilder jag tog i veckan. Leiavovvan är ett mycket tacksamt fotomotiv, väldigt enkelt att få det fint med en så snygg hund, därför är hon standardmotivet när jag fotar.. - För övrigt kan man ju  undra vad det är för årstid nu egentligen. Nästa helg är det första advent och det "värsta" i väderväg har hittills varit några finfina frostmornar? Kom igen nu då vintern!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0