HöstTRÖTT

Goddag!

Höstmörkret har verkligen bitit sig fast i mig - jag kan inte komma ur denna hemska trötthet! Förra året kände jag knappt av det, men innan dess har jag alltid blivit trött och lite neråt under hösten, innan ljuset börjar komma tillbaka i januari igen. Allt känns så tungt just nu.. Laga mat, vattna blommor, gå till affären, PLUGGA, ja, bara att hitta på vad man ska äta känns som att jag är i skolan och ska skriva ett prov. - Jag vet inte hur man ska rycka upp sig ur detta? Förra året tränade jag mig igenom tröttheten, men det verkar inte hjälpa denna gång, då jag ju tränar minst lika mycket nu..

Igår var jag och Björn på ett Boxpass! Vi brukade gå på box när vi precis flyttat hit till Karlstad, några gånger, så det var kul att göra det igen - nu mycket bättre tränad än då. Sitter här med en träningsvärk som heter duga och undrar om jag ska ta en lunchlöprunda med hunden idag, men tror faktiskt att jag avstår. Den råkalla, fuktiga luften ute lockar inte så mycket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0