Hundfröken fyller tre!

Vår vackra Leia fyller tre år idag. Snart har vi haft henne i tre år! Kan inte förstå hur snabbt tiden går. Man kan sammanfatta åren med att hon första året var en liten tokig bitande, hårande sak i för stora kläder - andra året blev en omvänd, hormonstinn (med dalar och toppar) fröken med stor vilja och lust - och tredje året blev ganska vuxen fakiskt? Lugn, ganska vaktig tik som älskar värme, mat och hopp och spring. Så himla underbar hund, för oss som hon är nära, även om det ibland kan vara svårt att förklara för vissa att hon inte bara äääälskar alla främmande människor, som en del hundar gör. Dock har hon sjukt bra minne, så har hon träffat någon en gång - och mötet blev trevligt - så minns hon det nästa gång. Det är ett antal gånger hon dragit mot någon jag inte vet vem det är, som sen visat sig vara någon Björn och Leia träffat. - Jaja, skulle kunna skriva en hel uppsats om henne, men det tror jag ingen är speciellt intresserad av mer än jag själv. Grattis min fina hund.


En liten valptjej med jätteöron..


..som blivit en stor hundtjej med fortfarande ganska stora öron.


Kommentarer
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

aaawww, lika vacker liten som stor. Urfin vovve!

2011-11-30 @ 11:54:51
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0