Krasch

Nu har det varit ett l[ngt uppeh[ll h'r. Hmm.. Vaf;r blir [ och ' och ; inte a med cirkel eller prickar och o med prickar tro.. Jag orkar inte fixa detta nu allts[. F;r ett par dagar sen kraschade min dator..Eller kanske r'ttare sagt mitt windows. Bj;rn lyckades [teruppliva den med hj'lp av linux och har kopierat ;ver det mesta vikiga p[ min externa h[rddisk. Men jag vill inte ha linux.. jag vill ha windows. Mitt tangentbord har varit glappt sedan i somras och min musplatta har inte fungerat heller.. ja ni ser ju var detta lutar. Men f;r att f[ en ny dator beh;ver man pengar. Och det 'r n[got av en bristvara just nu. Jag m[ste l;sa dettta p[ n[got s'tt allts[..

Annars tr'nar jag p ganska bra nu. Har inte f[tt n[gon mer kallelse f;r j'rnp[fyllning, dvs. det som kallades ferinjectinfusion, s[ jag antar att mina v'rden 'r b'ttre nu! Min kondis k'nns betydligt b'ttre, i fredags tog jag och Leia en backintervarll tur i skogen, vilken var riktigt kul. F;rra s;ndagen sprang jag, Leia och B 15 km, och jag har nog aldrig f[tt ut en s[dan effektiv l[ng joggrunda som d[, det gjorde s[ sjukt ont i n[gra dagar, men p[ helt r;tt st'llen, och inte i n[gon sena eller s[, som det annars brukar vara.
Tr'nar ungef'r 3/4/5 g[nger i veckan nu f;rutom utvistelser med Leia varje dag, s[ jag 'r n;jd. Men BETYDLIGT mer beh;vs f;r jag m[ste orka h[lla p[ i timmar om jag ska klara de m[l jag har f;r n'sta [r.

"HH! "r det n[gon som klarar l'sa detta liksom. F[r se om jag l;ser detta p[ n[got s'tt. Hej hej.


Gammal bild som inte har med detta att g;ra alls.. Men fin 'r hon.

Kommentarer
Postat av: Monika

haha, vilket spännande inlägg! häftigt att det är helt läsbart ändå, det var bara "järnpåfyllning" som var klurigt, men det är ju inget ord man läser dagligen heller. hjärnan är bra duktig den! och du är duktig som tränar som en crazy person. för min del räknas 3 gånger i veckan som mkt träning, men iofs har jag inte så högt satta mål för nästa år heller ;P nuuu ska jag slänga mig i soffan och äta banankaka, göttt

2011-11-18 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0