awake my soul

Godmorgon!

Mitt "klippa håret litegrann" blev klippa jättemycket. Jag som hade så långt. 5 cm ansåg frisören måste bort, jag sa ok, så länge det får håret att må bra. Säkert 8 cm försvann. Hemskt. (Och ganska bra också..)

Idag tänker jag promenera till Granngården har jag bestämt. Förhoppningsvis går det bra med Leia därinne. Nu inför löpet så påverkar hon nästan varenda hund vi möter. Hundar som vanligtvis stannar på gården, som går lösa med sina hussar/mattar, hundar i koppel, kastrerade, okastrerade, hanar, tikar - ja de flesta blir påverkade på ett eller annat sätt, och ska/kommer fram. Igår när vi var ute och joggade hörde jag att det lät lite bakom oss.. Efter en stund så vänder jag mig om och där alldeles bakom travar en stor stor rottweilerhane på efter Leia som rymt från en gård.

Ska försöka bli färdig med sommarbilderna också ju. Här är några från årets kräftskiva!


Fina vänner..




Födelsedagsbarnen!






Dansdags?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0