Changes

Ännu en paus härifrån har det blivit. Denna gång har jag inte riktigt kunna styra över det. Mitt liv, om man ska tala i stora ord, tog en vändning där på lördagskvällen. Jag tänker inte gå in närmare på det, nu är jag påväg framåt igen, men måste anpassa mig till förändringarna. De kommer när man minst anar verkar det som.. Eller?

Idag åker jag och mina två finaste till Hofors och spenderar några lugna dagar där.
Men nu först ska jag fixa lunch! Fiskburgare får det bli.

Finaste hunden (som, för tillfället, löper som tusan..)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Förändringar verkar komma när man minst anar det.. Lycka till med vad det nu än är. Kram Angelica

2011-09-25 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0