Det känns Perfekt. (och midnattsloppet)

Hejåhej.

Nu är jag tillbaka, och hoppas att kunna uppdatera med jämna (och små) mellanrum!

Vi har varit i Karlstad en vecka nu, men det har varit så stressigt så jag har inte haft tid ändå.
- Jag hade en tenta i Kalmar igår, så den mesta tiden här har gått till att försöka snabbplugga in allt till den. Åkte ner dit i fredags och kom hem lördag kväll - hann åka på 7 olika tåg under den tiden! Massa byten alltså.. Men det gick ju det också, och tåg är ju annars trevligaste färdsättet tycker jag. Kalmar är en sjukt fin stad också, en av finaste städerna ju - jag får alltid en sån bra känsla där. Tentan gick förmodligen skit, och jag har förmodligen kastat rese- och boendepengar i sjön, men jag var ju tvungen att försöka.. en liten chans finns ju? Hoppas jag?

Nu tar jag nya tag i alla fall. Imorgon sätter en kurs igång: en introduktionskurs i GIS (Geografiska informationssystem) som ska bli kul! Den går på 25 % över terminen och förutom den ska jag skriva ett arbete i en kurs som jag gick i våras och inte fick klart. Andra perioden denna termin kommer jag att gå på föreläsningar och göra tentorna i två andra kurser, jag inte är färdig med sedan låångt tillbaka. Känns bra att "städa undan" gammalt, och förhoppningsvis lär jag mig en massa på köpet!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har en massa foton på lager, som jag vill lägga upp, från sommaren.

Vi börjar med de (sjukt dåliga och suddiga?) från när vi sprang midnattsloppet! Det var jättekul och jättejobbigt. Jag kom in på drygt 57 min vilket ju är mycket mer än vad jag tänkt, men jag är nöjd nu i efterhand. Jag var sjuk och kunde inte träna på flera veckor, jag var jättenervös osv. Men jag sprang ju en mil! Och det är förmodigen min bästa mil-tid. Nu har jag den att slå nästa år! Krävs bara lite viktnedgång, kontroll av andningen (berättar mer om det sen) och träning. Mycket träning.


Påväg till tunnelbanan.



Björn, syster, bror, Per.



Björn var taggad.. och fick en supertid därefter.





En banan efteråt för syrran!



Och svettig rödfejja hos mig.



Och en öl för oss alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0