Shopping och hockey

Idag har det verkligen varit en riktig ledig dag för min del, och jag har gjort precis det jag känt för (förutom att äta glass, det har jag inte gjort trots att jag gärna ville). Sovmorgon, slapp vid datorn och så. Sen åkte jag ner till stan då jag hade ett par saker jag ville kolla upp.. Men istället kom jag hem med ett par nya tröjor, byxor och snoddar.. Ja, så kan det vara ibland. Det är så sällan jag går i klädaffärer nuförtiden ju, nätshoppare som man är...... Sen stack iallafall jag och Leia ut på en joggtur. Jag körde någon kilometer uppvärmning, sen 5 km kortintervaller, och så ett par km lugn jogg och gång som avslut. Jäklar vad jobbigt det var, men det behövs verkligen om jag vill få igång mig själv. Har inte haft sån hosta jag fick efteråt på säkert ett halvår - jag tar det som ett gott tecken. "Lite" matinköp och sånt gjordes nyss och nu är det hockey som gäller denna afton. I alla fall för Björnen min. Jag får väl kika lite jag också, Brynäs är ju trots allt påväg att ta guldet.

Svart, grått, vitt är min melodi.. tydligen.

Godis till hockeyn.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Okej, får kika där då! :)

2012-04-15 @ 22:17:34
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0