Skogen/Vår

Idag har jag varit hemma och jobbat med det sista (hoppas jag) på hästarbetet, efter att läraren har kommenterat på några få saker. Räkningar och tvätt har också hunnits med, en promenad runt Örsholmen, och storhandling på ICA. Lyckades pricka in shoppingen klockan 16, idag, löningsdagen och allt. Lagade ihop nån finfisk med coleslaw och annat och nu fikar jag te och jordgubbar, grädde och glass! hör och häpna. Ben & jerry's nya (?) knäckiga vermont-smak med pecannötter, lönnsirap och sånt kunde jag helt enkelt inte motstå, plus att jag ju sagt att jag ibland ska unna mig (hua, hemska uttryck).. Men kommer såklart så mycket som möjligt hålla mig ifrån det söta giftet. I helgen kommer iaf bästis hit så då ska jag nog unna mig både hit och dit. Unna unna unnaunnaunna.

Leia har vind i håret

Och sand är jäkligt kul

Glass, jordgubbar, grädde

Fjäril


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ÄLSKAR vermonster! så himla gottans, tänkte "unna mig" den idag jag med. och jag gillar inte heller unna mig. sämst är det! nu har jag kommit igång med löpningen igen, jag och en jobbkompis har sprungit ihop några gånger den här veckan och då löste det sig med flåset :] däremot så fick jag VÄRK i mitt vänstra ben idag. jag har ju haft lite problem med benhinnorna nu, vilket jag kände av idag innan vi körde, men under slingan så fick jag alltså värk. inte bara ont liksom. åååh, blir så matt.

2012-04-28 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0