Halvdant och bra.

Halvdan uppdatering här. Men denna vecka flänger jag omkring litegranna, och pusslande, tidiga mornar och prioriteringar är a och o just nu. Snön försöker sätta käppar, och jag är rent ut sagt trött på den som sjutton - vilket känns otroligt tråkigt. Men jag tror att det är Stockholms värdelösa snöröjnng som gör det. Och att den lilla snöröjning som görs nog hade gjorts bättre av mig, om jag bara fick köra en maskin och få ett par slantar fört. Vi pulsar i alla fall vidare här ute i söderorterna - sedan snöstormen förra tisdagen - även mitt på gatorna..........
 
När det gäller träningen - eller frånvaron av den - går det faktiskt förvånansvärt bra. Nu har jag visserligen att göra, och det har bara gått en vecka, men ändå. Fick ett psykbryt i helgen typ, träningsabstinens plus pms, men nu kan jag stolt säga att jag känner mig ganska lugn. Har dock en känsla av att jag snart kommer att få äta upp att jag skrev det där. Antingen åt ena, eller åt andra hållet. - Längtar mest efter en löptur i alla fall - och det ska jag nog ta redan mot mitten/slutet av nästa vecka - när jag tagit bort stygnen, och kunnat se snitten ordentligt ett par dagar.
 
Nåväl.. Ska stoppa i mig mina köttbullar med blomkålsmos och brunsås (mmmm) som jag placerat mig här framför datorn med - och invänta Björne som jobbat över idag. Vi ska ta oss ut på en trevlig kvällspromenad, och sen är det väl sovdags återigen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0