Sjusovarn och halvfärdiga ärr

God morgon då. Eller förmiddag som de flesta skulle säga.. Leia håller kanske inte med.. Hon tog över Björns plats i sängen när han gick upp för ett par timmar sen och rörde sig inte en milimeter, tills nu då hon flyttade sig när jag sa åt henne att gå och äta mat jag hällt upp tidigare. Men efter att ha ställt sig och tittat skeptiskt på den - och efter att jag bäddat klart sängen - hoppade hon upp och lade sig igen.. Man skulle kunna tro att hon var sjuk, om hon inte varit såhär de flesta dagarna..
 
 
Själv sitter jag här med ett mystiskt magont.. Hypokondrikern där inne talar genast om för mig att kräksjukebakterien hoppade på mig direkt igår när jag var på vårdcentralen.. Återstår att se om hen har rätt. MEN jag fick ju ta bort mina stygn igår i alla fall! Sköterskan tyckte att det var lite roligt hur läkaren hade sytt, (runt runt, så man fick dra ut tråden genom flera "stygn" - som på film typ) men kom fram till att det nog hade med det estetiska att göra.. - ja, får man gå till en hudklinik vid hötorget, som även erbjuder plastikkirurgi, så bör de ju kunna sy så att ärren blir lite snyggare. ..Känner mig befriad från den där duschplasten i alla fall. Avvaktar med träning ett tag till dock - det syntes att det inte var "klart" än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0