Långsam, seg, men ändå alldeles för kort dag





Ja, dagen idag har känts som rubriken lyder och har spenderats som bilderna visar. Har massa att plugga, men lite tid. Och ork. Jag är så trött på denna förbannade förkylning!! Nu har den gått över till snuva.. Är täppt (samtidigt som snoret rinner = väldigt bra kombination) och nyser om vartannat. Och ser alla träningstillfällen segla förbi. Usch.

Annars sitter jag och funderar en del på denna blogg. Jag mixar ju hejvilt här och skriver precis vad jag har lust med. Rubriken, som suttit där sen början för 4? 5? år sedan (på metrobloggen) säger ju inte så mycket mer kanske än att jag skriver både saker som har hänt, händer och ska hända. Det känns lite rörigt helt enkelt. Därför funderar jag på att fokusera på de två sakerna som jag nog skriver mest om här; mat och hund. Tål att tänkas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0