American horror story

Som jag skrev för någon vecka sen så kollade jag igenom American horror story, och jag måste säga att den var riktigt bra! Lite mysko, lite väl sex-fokuserat ibland (kanske inte så konstigt dock iom att ett stort fokus var att bli gravid och få barn), lite väl "lätt-tittat" och efter denna första säsong kommer nästa att handla om ett helt annat ställe och andra människor (vilket jag kan bli tokig på, vad hände sen?! liksom) - men förutom detta var den bra! Inte så farligt läskigt heller, lite lagom sådär. Tips.









Skulle vilja ha någon ny serie att titta på.. En serie som har en handling som fortsätter helst. Funderar lite på Big love, Flight of the concords (har bara sett något enstaka där), New girl, Sons of anarchy och tredje säsongen av Glee. Fast tredje säsongen är inte slut än, och det är ju ännu en sak man kan bli tokig på; att behöva vänta en vecka till nästa avsnitt.. gör så med Vampire diaries nu, och det är int kul int. OM någon har ett tips, hojta!

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Pushing daisies rekommenderar jag!

2012-01-19 @ 06:03:36
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0