Midsommarledigt

Trots att jag kanske inte har gjort så väldigt mycket under midsommar, så känns det som att det var länge sedan jag cyklade hem från jobbet i torsdags em - och därför antar jag att jag kanske fått en del gjort ändå? För så är det för mig i alla fall, att tiden känns som att den gått långsammare om jag haft mycket att göra - speciellt mycket nytt som jag inte kanske gör varje dag. Det känns alltså som att jag har haft mer tid på mig än bara tre dygn.
Jag har bakat; blåbärs"kakor" och flädermoussetårta (båda från nyaste buffé och båda helt underbart goda), jag har varit på bio; Prometheus (bra! Eller ja, idén var väldigt intressant i allafall, sen kanske den var töntig på sina ställen), jag har ätit massa god mat; midsommarlunch med Björns föräldrar; midsommargrill hos mamma och pappa med bror och Anna och skällande hundar; grillmiddag hos Björns föräldrar igen med fler släktingar, jag har fikat sjukt mycket gott, jag har sprungit i fina skogen, jag har sovit och vilat en hel del, jag har varit ute och spårat med vovvar, gått trevliga promenader - med bara Leia och med fint människo/hund sällskap, jag har spelat kubb (förlorade dock), fiskat upp en liten abborre på ett spegelblankt hammardammen, och meera. - Jajodå, en del har jag ju hunnit med.
Ikväll blir det ett litet pass functional moves (så himla bäst pass att komplettera med för att träna andra muskler än just "pump"muskler och för att få upp stabilitet och balans, vilket i mitt fall saknas om jag inte gör något åt det) och lite icahandling och annat fix inför en lång jobbvecka.
 



Vila lunch med de finaste.



Björn - han är en duktig fotograf han! Vad gör väl en skugga?


Blommor som ramlar ut håret.


Fina familjen.




Jag är sjukt nöjd med flädermoussetårtan, otroligt god blev den - tips; använd mandelmjöl gjort på mandlar utan skal.

 

Världens snyggaste och bästa kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0