Söderåsen och Glee

Goddagens. Idag har jag tagit en välbehövlig sovmorgon, och sitter nu och surfar runt lite och dricker te. Det är svårt att komma in i tidiga jobbmornar (och ännu svårare med tidiga sovkvällar speciellt nu då ljuset gör att det inte är hur enkelt som helst att somna i bra tid heller) men det är som det är. Tur att det är kallt och regnigt i alla fall, annars hade man ju inte fått en blund.

Helgen har varit lugn; bland annat en promenad på Söderåsen med Leia och min käre mor och far fick avsluta avsluta arbetsveckan i fredags - och morgonträning i form av bodystep, följt av häng med finaste Soffan, följt av middag och efterrätt hos Björns föräldrar och kvällspromenad med Leia fick bli lördagens aktivitet. Älsklingen min hade varit och cyklat vätternrundan fre-lör (med start 01 på natten), och var ju inte mycket till sällskap, så jag spenderade resten av kvällen med Glee (är äntligen klar med s3) och True blood, första avsnittet av s 5 - och det ser lovande ut måste jag säga.

Nu ska jag försöka få något vettigt gjort idag är det tänkt. Vi får se hur det går med den saken, det är ju så lätt att mysa ner sig med böcker/filmer/serier eller kanske träna lite (inne) en sån här regnig dag tycker jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0