En frukost

Lite sent på dagen, men ändå..: Te, kokt ägg och fil med hallonkeso (keso ihopblandat med frysta hallon), äpple, linfrön, psylliumfrön och hackad valnöt.


 

Idag är jag betydligt piggare även om det fortfarande känns tungt. Men det kanske inte är så konstigt att man känner något när man går från en någotsånär "normal" kolhydratnivå, till betydligt lägre. Jag var ganska trött också efter träning söndag och måndag, och jag tror att jag måste inse att jag inte längre ligger på den nivån att jag knappt känner något när jag joggat 10 km, utan att tre km faktiskt tar på mig. Men det är bra, det betyder att det ger något!


Kommentarer
Postat av: Clara&Carros receptblogg

Mums!

2012-03-12 @ 16:45:46
URL: http://ccfoodfunnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0