Godlunch


Sitter och äter min goda lunch med Ultravox på hög volym. Gillar när man "glömmer bort" (trots att man hela tiden har det framför näsan) bra musik litegrann och sen hittar på det igen. Jag har nog inte lyssnat på Ultavox sen vi var och såg dem förra sommaren så atttt.

Lunchen idag är så enkel som stekt ägg och bacon, sallad dränkt i dressing från igår kväll och en smoothie gjord på massa jordgubbar och hallon och saften från dem, och lite mjölk, smetana och vatten. En lunch gjord på max 5 minuter om man "tänkt i förväg" och tagit fram bär på tining, och kanske har en färdig sallad också.

I övrigt känner jag mig varken bättre eller sämre i hals och rygg.. kanske går jag på ett litet träningspass även idag..? Ja, så får det bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0