Måndag

Ny vecka, och denna kommer att ägnas åt mitt hästarbete - måste få det klart. Lite spårning med hundtjej, klippning och färgning av hår, träning, och lite fix inför nästa skolkurs som börjar snart ska också klämmas in. Och ett par besök "hemifrån" av Björns polare (hockey hockey hockey) får vi också.

Gårdagens morgonhurt ledde till en ordentligare vårstädning, och i och med Björnes sjukdom, nästan helt själv (trots en jäkla smärta som satt sig i nedre delen av min rygg, buhu). Det är säkert några fler som känner igen det att när man väl börjat så kan man lika gärna fortsätta. Åtta tvättmaskiner - där bland annat vår soffa blev vit igen - hanns med, plus allt annat. Storshopping på ica, en liten utflykt med hjärtanen, hamburgare (kyckling för min del) och The walking dead/film (Your highness..eheheh) fick avsluta dagen - och ja, det kändes faktiskt som att jag hann ifatt den där förlorade timmen. Synd bara att man inte kunde somna förrän in på natten ändå.


Några foton på bl a. en glad hund (sand är definitivt ett av favoritunderlagen)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0