Onsdag

Goddagens.

Idag har det äntligen släppt lite när det gäller det där arbetet. Hoppas bara att de flyter på nu, så blir jag klar om några dagar förhoppningsvis. En långpromenad i mysiga regnvädret har det blivit, trots att Leia inte riktigt höll med om att det var det minsta mysigt, och så trotsade jag halsontet och gick på powerfight (som combat typ).. Dumt kanske - man ska ju absolut inte träna när man har ont i halsen - men det är tredje dagen nu, det har blivit mindre ont och inget annat har hänt. Klarar inte att bara sitta och vänta ju. Detta är första träningen denna vecka och det är inte bli mer än två till, plus att förra veckan också blev såhär halvdan, så nej, för att motarbeta min träningsrastlöshet och ge efter för viljan att hålla en någotsånär lagom nivå på min ork så kör jag. Kanske detta får förkylningen att komma igång om inte annat, vilket kanske är bättre än att bara gå och vänta sådär igen.

Björn och Rickard är på hockeymatch här i K-stad nu iaf, och enligt rapporterna som jag läser så är nog humöret på topp för dem två. Hoppas de inte blir totalt utmobbade av alla färjestadsfans bara.

Nåja, nu ska jag hälla i mig resten av min proteinsmoothie, och snart börjar ju Game of thrones också, gillar den serien riktigt mycket nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0