Tacoomelett

Idag tog jag en sovmorgon efter en ganska sen kväll igår. Jag och Björn såg en ny skräckis "The woman in black" igår kväll så jag var tvungen att wordfueda och läsa ett tag innan jag kunde koppla bort den där svartklädda kvinnan och sova. Filmen var kass, men trots det etsar svartklädda kvinnor med kritvita ansikten i stora, mörka och övergivna hus, sig ofta fast i mitt mörkrädda huvud. :)

Dagen idag ska ägnas åt hundpromenader, skidor på tv (damernas 3-mil i Holmenkollen), skola och träning ikväll! Sen tänkte jag ha en liten tvåveckors-utvärdering på LCHF (eller min egna variant av det) här också.



Frukosttips om man har lite tacorester: en omelett med tacoköttfärs, créme fraiche, tacosås, ost, rödök och färsk spenat. Denna blev otroligt god. Och den passar lika bra till lunch också, om man hellre vill det - jag har provat båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0