Snabbt

Nu har jag fått mina skor. Igår vid lunch redan låg det en hämta ut-lapp i postlådan faktiskt. Jag är imponerad måste jag säga. Inte nog med att priset var närmare halva butikspriset (i Sverige), så var leveransen sjukt snabb. Jag beställde dem vid lunchtid i fredags.. från Storbritannien! Testgick en promenad i dem igår kväll i alla fall och de är riktigt sköna. Fast de känns som att jag har stora bollar på fötterna. Det stämmer ju inte, vilket man kan se på bilderna, men jag är så van vid mina som är väldigt följsamma och också byggda lite smalare kring foten. Men det är ju bara en fråga om vana. Precis som den vita färgen som känns som att jag har två lysrör som lyser upp min väg.. :]


Köpte denna t-shirt också, för en dryg hundring. Fick även med riktigt bra löpstrumpor (gratis) till skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0