Lite nytt

Okej, "slushen" var inte så blöt ändå. Bara på vägarna, men de har varit duktiga att skotta. Jag har senaste veckan haft lite småpirrande julkänslor, men idag slog det till på riktigt. Har lyssnat på julmusik hela dagen! (tror att jag nästan fått till världens bästa jullista..) Ska snart tillverka jultryfflar! Har t o m stått och hejjat på min stackars hyacint som det inte hänt något med på en vecka.
 
Har fått in lite nya träningskläder - något testat, något inte.
 
Detta set (undertröja + hipster typ) från Kari Traa fick jag och syrran vara testpiloter på genom smartson (och behålla efteråt) - testar för fullt just nu. Väldigt stretchigt, svalt och bra fukttransporterande - om någon undrar.


Äntligen varma löpartights! Inte testade ännu dock. Sportamore hade "cybermonday" med 25 % rabatt på allt, så jag slog till. Väldigt svårt med nya tights via webbshop, men jag hade tur.


Jag älskar choklad. Och gillar philadelphia. Och kommer något sånt här och lyser i ögonvrån i affären så sker allt per automatik tror jag. När jag smakade dog jag och kom till himlen och allt det där. Mmmmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0