Missing Moutains // Lost River

Det senste halvårets nya musikupptäckter för mig har, direkt eller indirekt, till kanske 95 %, varit genom serier och filmer. Jag såg nyligen God bless America, vilken inte var mer än okej - däremot innehöll den ett par riktigt bra låtar, som i sin tur ledde till ännu ett par riktigt bra låtar, vilka alla för mig var nya.
 
Denna, vilken inte finns utgiven (tror jag?) - åtminstone inte på spotify, verkar vara filmens musikvideo typ. Dock har bandet fler bra låtar.
 
 
När jag letade efter ovnstående på spotify kom denna upp istället - vilken faktiskt påminde om den ovanför. Så himla bra, älskar den! Och finaste skivomslaget också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0