Hund i skog

Två mystiska saker hände idag när jag gick med vovven på långpromenad. Först när jag låst dörren och gick på loftgången och var precis vid hissen.. då öppnas hissdörren av sig själv (som inte öppnas om man inte trycker på knappen) och därinne står en liten kartong mitt på golvet..Inget mer. Ingen person i sikte. 
 
- Tänkte direkt "bomb" och tog den andra hissen som finns en bit bort... (- Kanske borde jag kollat kartongen? Å, nu ångrar jag mig. Tror jag.)
 
Sen ute i skogen så går jag med Leia lös "offroad" och klättrar upp på en av alla bergknallarna som finns. Är påväg att välja att gå till vänster längs med ett stup för att komma runt toppen till andra sidan. Plötsligt kommer en jättestark doft av typ väldigt otvättad människa, som en person som varit hemlös länge exempelvis luktar. Ingenting konstigt egentligen, det är ju inte som att det är ovanligt tyvärr.. Men att det just är mitt ute i skogen? Och på det känner jag en väldig skräck, av någon anledning. Förstår inte varför, bizzart och overkligt bara alltihopa. - Gick över toppen istället.
 
(Och ja, vad kan vi dra för slutsats av detta? Att jag är en fegis kanske.)
 
Försökte ta en skarp bild på en blåsippa, men Leia lät mig inte vara....

"det är mig du ska fota matte" ........(??)

Jupp.


 
Nåväl. Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Gjorde återigen misstaget att åka till Ica i Sickla på en fredagskväll runt 17.. Gör man det rycks man definitivt tillbaka till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0