mmmflytt.

Görmörrön. Jäklar vad trött jag är nuförtiden. Och trött diverse saker. På stressen framförallt kanske. De ä mycke nu..
 
Igår, efter däckbyte och packning av lite mer grejer, åkte vi tillbaka till storstan. Vägen hem varvades av snöstormsjäkel och sol och torrmark. Härligt med sommardäck.. i dubbel betydelse då typ. Men fram kom vi!
 
Och jag kom inte sent till det där stark ute-passet heller som jag trodde. Det var faktiskt riktigt kul. Att träna sådär utomhus, med träd, pinnar, personer, staket osv. som hjälpmedel är riktigt kul tillsammans med andra. "Crossnature" med lite kondition och så funktionell styrketräning, 75 min. Hade jag inte varit anmäld och redan bestämt med någon så hade jag helt säkert skippat någon som helst form av uteträning med tanke på vädret. Men ja, det lättade upp och hade det inte slutat snöa hade det nog ändå inte varit något jätteproblem. ..Lätt att tänka så i efterhand dock.
 
Efter det blev det en massa uppackning (har dock skitmycket kvar) och sushi från ett av hammarby sjöstads kanske 100?.. sushiställen. Man behöver inte gå långt för att få sushi här alltså.. Såg en fin film också: Safety not guaranteed.. Om en kille som lägger ut en kontaktannons där han söker någon som vill följa med och resa i tiden med honom. Riktigt bra.
 
Nu ska jag kämpa vidare med alla jäkla grejer. Upptäckte igår att vi har med oss massor av muggar och blomkrukor i flyttlådorna från Hoffan, men inte en enda kastrull eller stekspade. Fick steka bacon imorse med gaffel i teflonpanna............ Skjut mig i hövvet liksom.
 

Kommentarer
Postat av: Monika

en annan suberbra film som ni borde se är "It's kind of a funny story"! int vet ja men jag tyckte att de är lite i samma kategori? kanske har fel. meeen skit samma, bra är den!

Svar: Ja! Har den uppskriven på min milslånga filmlista. Alla dessa bra filmer som smyger sig förbi?! Tur att imdb finns - söker man på en så kommer många andra "liknande" filmer upp som förslag också. Eller så kan man söka på skådisar också. - Ska kolla på den!
Weronika

2013-04-08 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0