myzer

Befinner mig i Hofors över helgen för skidor och fet-myz. Vi kom fram närmare tolv igår kväll, efter en långsam bilfärd. Vad är det med just E4-an och vintern? Så jäkla snöigt, blåsigt och snörökigt där jämt; så fort vi svängde av på riks80 (..vad den nu heter nu?) så blev det lugnt och fint. Jajja - med lite mindre sömn, men istället med en betydligt mjukare kropp kom jag för någon timme sen hem från ett tidigt morgonpass (yoga-90min) på aerostep. Älskar yogan här - instruktören är så otroligt himla bra! Engagerad, rätt från hjärtat, och så luktar jag gott efter en linimentliknande salva som hon smög runt och smorde in våra nackar och axlar med i slutet när vi låg i avslappning - mmm! Om ett tag blir det skidor i snöblåsten, och senare mys med Anna och Selina. JA detta gillas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0