plöggfika

Åh, är så förbaskat jäkla trött. Vill bara somna på soffan framför en halvkass film. Men nej, måste ju plugga för tentan. Jag som avskyr tentor. Jag som aldrig mer skulle göra tentor. Jaja, klarar jag den imorgon så är det inga fler i denna kurs. Utan nästa vecka är det seminarievecka där man ska presentera en varsin artikel genom att hålla en ppt-redovisning på 15 minuter. Inte alls jobbigt, nej nej.

Fredag imorgon i alla fall! Får se om vi hittar på något "hjärtligt" i efterskott dårå.
 
Fyller på med sånt här med jämna mellanrum, för att inte slockna helt. Sämst att jag går på
socker (och kaffe! :/ ) nu igen. Det blir totalskärpning sen - orkar verkligen inte vara zombie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0