Sista träningen innan helgen

Joggade precis en kortrunda med Leia, som lunchpromenad och lite kroppshålligång inför helgen. Har kört ett yoga-stretchpass, ett styrkepass och så en kortjogg denna vecka, och nu får torsdag och fredag bli vilodagar. Det blir för slitsamt annars, speciellt för mina stackars armar och axlar som annars kommer att få mjölksyra efter 500 m på tjejvasan annars. Anna frågade om jag ville med på ett träningspass på söder imorgon kväll, och å vad jag vill det, men jag måste vara klok här - det kommer vara nog så jobbigt på lördag, utan ett extra (och nytt träningsslitage i kroppen). Möjligen att det blir ett litet skid/tekniktest ikväll, även om det ju inte finns mycket att göra/jobba på, på den vägen NU - man får liksom ta det man har och göra det bästa man kan av'et. Bara få in lite skidkänsla i kroppen typ.
 
 
Äter en jäklarns god lunch nu också: tortillabröd med philadelphiaost, kallrökt lax, rödlök, ruccola, groddar - och så ett ägg, som ju är världens bästa livsmedel, och som mättar lite extra. - Jag som tjatar om hur jag inte äter mjöl i olika former.. Ja, såhär: Jag försöker undvika det så mycket som möjligt. Men förbud har jag inte. Och som den tacosälskare jag är (minst en gång i veckan) så brukar jag ha tortillas till det varannan gång, för det är ju så de "klassiska svenska" tacosen är som godast - ett fullproppat tortillabröd! Och igår åt vi tacos, och bröd finns såklart kvar. Så ja - ibland får det bli så! Gott som satan. Och uppladdningen inför lördag är ju också smått igång såatte..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0