Djur

Idag mår jag betydligt bättre, halsontet är äntligen borta, bomullen i huvudet, snuvan i näsan och rinnögonen likaså - hurra! Hostan och snorigheten/täpptheten är kvar, men så kan det ju vara. Skidor på tv:n igen (nu!), tvätt, tacos, plögg mm. blire. En långpromenad ska jag våga mig på också, då det dags att sätta igång kroppen lite smått, för nu har jag verkligen latat till mig - en alltför lång paus ger såna hemska tankar som "mycket skönare att ta det lugnt här i soffan än att anstränga mig ju", fyfy. Kanske kan man våga sig på ett yogapass i helgen också? Någon löpning blir det inte än på ett tag med tanke på hostan som visar sig så fort jag anstränger andningen lite mer. Lika bra att låta kroppen bli ordentligt frisk nu tänker jag.
 
       Hunden -

      Och hägern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0