Lönchar och letar

Äter god och bra snabblunch bestående av ett par ägg, smått omrörda med gräddädelost, gouda och persilja ovanpå - lite som en omelett och äggröra i samma. Till den också gurka och några skivor polsk korv. Verkligen supergod korv detta, innehållandes inget mer än fint kött och kryddor, och så rökt på det. Som korv ska vara va? Kan inte säga att jag ogillar typ weinerkorv, grillkorv och så, men allt innehåll man hittar i såna korvar är ju inte något att hurra för................... Krakowska heter den i alla fall, och säljs även i Sverige, även om just denna är köpt i Polen. Kanske bara på "utvalda" butiker, och den kostar nog en slant, men ändå! Tipss.
 
 
För övrigt är jag och Björnen på jakt efter en lägenhet här i Stockholm, då vi bara har knappt två månader i denna. Sitter och letar runt lite, men det är rätt svårt - sånt där andrahandsgrejs kan jag tänka mig ofta går genom konakter.. Men om någon vet något ställe, där två vuxna och en hund (lugna och rökfria ;)) kan tänkas inhysas, hojta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0