Långfredag.

Ja, såhär kul har jag det för tillfället.. Inte så roligt kanske (förutom Leias tappra försök att få osthjärtan - kolla in den mycket allvarliga/uppfodrande minen på foto nr 2), men ack så skönt att bara sitta i soffan, äta chips, kolla på film och stänga ner hjärnverksamheten totalt. Jag fick till en dryg halvtimmes löprunda igår (typ 6 km) och har gått runt hammardammen med pluppan nyss, så jag behöver inte känna någon soffpotatisstress heller.. Gamla hederliga folkan igår gav inte alltför mycket - en del fina människor! - men mest en huvudvärk idag.. Mår trots mängden insupen alkoholhaltig dryck rätt bra. Gillar mitt uppsnabbade kroppssystem jag fått sedan den regelbundnare träningsmängden som utförs, som gör att alkoholen snabbare går ur systemet. Tror jag? Denna afton blir det filmer (börjar med On the road, och fortsätter nog med Anna Karenina..), och kanske en snabbvisit hos mamma och pappa, mormor och någon av pizzeriorna i "stan".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0