Lördag - tungt huvud

Nu har jag i vanlig ordning börjat få det vår-tunga huvudet. Blir jämt seg i huvudet och ögonen måste kisa hela tiden och allt känns så himla jobbigt och tungt rent fysiskt. Vet inte om det kan vara någon sorts pollenallergi? Jag testade med pollen-tabletter för ett par år sen, men märkte ingen direkt skillnad.. Drygt är det ivf.

Björn åkte till Hofors igår för att byta däck och hälsa på lite. Nu har vi ju varit i Hofors ett par gånger under en ganska kort tid, så jag kände att jag inte orkade med allt fixande och åkande och så har jag plugg som jag bara skulle känna mig stressad över. Så jag och Leia är hemma själva denna helg. Och med min mystiska seghet är jag inte det roligaste sällskapet för Leia, men hon är rätt lugn ändå.

Här kommer lite bilder av de senaste två-tre dagarna:


Tog en kort promenad på Skutberget i samband med att vi åkte och storhandlade mat..




Jag och Björn (speciellt jag) har länge varit nyfikna på Twinkies då man ofta ser dem i amerikanska filmer (senast Zombieland som faktiskt var riktigt bra..!..som halvt en parodi på zombiefilmer blandat med "28 dagar senare"), så vi beställde ett paket från Discshop - de har en avdelning med olika amerikanskt godis, om någon är sugen att smaka något. De var helt okej.. Typ som flottig sockerkaka med jättesöt skumkräm inuti. Men man kände definitivt massa kemikaliesmak och innehållslistan var som en bok..




Och fler hundpromenader - dessa från igår em och kväll..







 

Och så Robyns nya låt; Fembot, som det inte går att sluta lyssna på - så jääkla bra! Lyssna lyssna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0